Iris - Au Pair in Australië

Happy New Year!

G'day Mates,

HAPPY NEW YEAR!

Mijn laatste verhaal was vorig jaar, druk druk druk. Ik hoop dat ik me nog enigszins kan herinneren wat ik allemaal gedaan heb afgelopen weken.

Volgens mij ben ik geeindigd bij het kerstconcert van de kids. Dit was zó schattig! Ze waren allebei verkleed als superman. Het was redelijk goed georganiseerd allemaal, de kids konden spelen totdat ze aan de beurt waren. De klas van Patrick heeft eigenlijk alleen maar gehuild. De kinderen werden door hun ouders naar de 'juffen' gebracht, waar ze natuurlijk overstuur waren dat hun ouders weg gingen. Nadat alle kinderen er waren en ze allemaal weer blij waren, kwamen ze naar de andere kamer om op te treden. Zodra ze hun ouders zagen, maar door hadden dat het niet de bedoeling was om naar ze toe te rennen, begonnen ze allemaal (ALLEMAAL DUS LEES EEN HELE KLAS VOL) te huilen... heel gezellig dus.

Nicholas' zijn groep was natuurlijk een stuk ouders dus die kon er beter mee om gaan. Zijn liedjes gingen erg goed en was ook erg schattig al die kids zo op een rijtje aan het zingen. Na de optredens was er eten en drinken voor iedereen, een een kleine kinderboerderij voor de kinderen.

Die middag ben ik opgepast, en heb ik met ze kerstkadootjes voor Jodie en Chris gemaakt. Ik wilde graag een mok met ze beschilderen met I

Verder heb ik echt geeeeen flauw idee wat ik dat weekend heb gedaan, dus dat slaan we maar even over :)

Het weekend daarna begon de 11e. Vrijdag ben ik met Alina en Mackenzie naar Avalon beach geweest. Dit is een prachtig rustig strand in Sydney, maar vanuit het centrum van de stad zeker een uur rijden, dus niet echt dichtbij. We hebben heeeerlijk de hele dag op het strand gelegen, the perfect day. De dag daarna was The big day; Mama kwam!

Omdat ze laat in de avond aan kwam had ze een hotel geboekt vlak bij het vliegveld waar we die nacht konden overnachten. Zelf was ze er natuurlijk amper omdat ze laat aan kwam, dus ik mocht eerder gaan en lekker genieten van de rust en aan de drukte van thuis ontsnappen ;) Ik was iets te enthousiast dus ben al naar het vliegveld gereden voordat haar vliegtuig uberhaupt geland was, oepsie dat kon je zien aan de parkeerkosten. Nouja eind goed al goed want mama was in Sydney! We hebben geproost met een glaasje champagne op haar aankomst en zijn daarna lekker gaan slapen :).

We hebben echt heel erg veel leuke dingen gedaan de afgelopen 3,5 week, maar omdat ik het natuurlijk niet meer allemaal precies weet, en omdat velen van jullie al gelezen hebben wat we allemaal gedaan hebben, verwijs ik jullie voor de dag-tot-dag verslagen graag door naar mama's blog; anitavanzandvoort.reismee.nl

Inmiddels is mijn twee weken vakantie afgelopen en ben ik sinds maandag weer gewoon aan het werk. Eigenlijk ook wel weer lekker om gezellig met de kids op stap te zijn, dus het gaat allemaal nog prima hier.

Het is hier ondertussen al laat dus ik ga lekker slapen, ik hoor graag hoe het in nederland en ik zal proberen volgende keer sneller een nieuwe blog te schrijven en ook echt te onthouden wat ik precies doe haha.

Liefs Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active